Welk cijfer geef je De tweeling van Highgate en waarom?
Leest:
Prins van strijd / Lynn Flewelling(Boeken van de Tamir; 1) Verhalen van de stervende aarde : eerbetoon aan Jack Vance Ov-boek: Verdacht van moord / Tess Gerritsen Non-fictie: Yoga voor computergebruikers /Sandy Blaine
Ik heb een 6 gegeven. Eigenlijk een 6.5, maar die is er niet en een 7 vind ik echt te veel. Het is prettig geschreven en de personages zijn boeiend genoeg, maar er is eigenlijk geen verhaal en dat stoort me. Verder vind ik dat ze verbijsterend veel bladzijdes nodig heeft om een verhaal zonder plot te vertellen. Er zitten wel wát leuke vondsten in, maar overall vind ik het erg teleurstellend.
Haikus are easy But sometimes they don't make sense Refrigerator
ik heb het blijkbaar een 7 gegeven, aangezien er een kruisje achter die keuze staat. Maar waarom dat ik niet heb laten weten in een post is me een raadsel.
Ik zag dat hij inmiddels in engelse pocket is, dus waarschijnlijk koop ik hem toch binnenkort. Ben nu nieuwsgierig door alle wisselende meningen. Het is alleen even de vraag wanneer ik de tijd heb om hem te lezen...
"Nanny Ogg looked under her bed in case there was a man there. Well, you never knew your luck." — Terry Pratchett (Lords and Ladies)
Ja, ik ben meer een pocket-er... Ik heb hem geloof ik ook als ebook, dus ik moet sowieso even kijken of ik hem nog wel ga aanschaffen. Maar thanx in ieder geval.
"Nanny Ogg looked under her bed in case there was a man there. Well, you never knew your luck." — Terry Pratchett (Lords and Ladies)