Nee, sorry Ben er nog niet aan te gekomen om naar het postkantoor te gaan. Steeds komt er iets tussen. Ik ga even uitzoeken waar het dichtbijzijnde postkantoor bij Vin en de buurt is en zaterdag echt een gaatje proberen te vinden..
Enne, sorry voor de lange vertraging. Ik merk dat ik niet zo consequent ben met lezen en terugsturen. Mijn excuses hiervoor. Ik doe in ieder geval voorlopig niet mee, laat ik ook geen mensen maandenlang wachten
Dee-e, heb je het boekje naar mij gestuurd of naar Judy? Ik heb namelijk niks ontvangen tot nu toe. Zoals ik het begreep stuurde je hem ook naar zijn 'baasje', toch?
Dee-e wrote:Inderdaad, ik heb hem naar Judy gestuurd. Hopelijk heeft zij hem wel binnen gehad...
Aangezien Judy gisteren pas terug is gekomen van vakantie, zou het nog wel ergens kunnen liggen op een postkantoor of zo. Paste het door de brievenbus?
Ik heb in ieder geval nog niets binnen, ook geen briefje dat ik hem op kan komen halen, maar ik heb ook ervaring met boeken die er lang over doen, dus ik maak me nog geen zorgen.